Marten

Då var marten över för i år, en nykter sådan också :) Tänkte skriva lite om varje dag :) 

Fredag: Åkte ner med Jessica, Texas och lite barn från ungdomsgården. Satte på runkeeper för att se hur långt vi gick :) Blev ca 7km då vi även gick hem på natten :) Anyway. Vi gick runt, träffa endel folk och så. Tog även ut pengar inför marknaden. Vi var hemma i Dottevik runt 00:00 och då blev det hem och ta en shake för att nästan gå och lägga mig. 

Lördag: Då ringde alarmet 09:45 För skulle ta 10:45 bussen in men fick skjuts för Andrea och Kim hämtade Malin :) Gick med dom på marknaden. Köpte strumpor, ett par byxor, roliga kryddor, en tavla och en palestinasjal. Efter marknaden drog jag mig 
till mormor för mamma var där. Vi åkte till coop för hon skulle hämta ut paket så passade på och handla färdiga shakes och så :) Sen hem och vila och duscha innan Andrea hämtade mig för vi skulle gå på tivoli platsen innan vi skulle hem och sova. 

Söndag: Alarmet gick igång 04:15 tog mig en shake och sen få upp Andrea ur sängen. Vi åkte ifrån Arvika ca 05:30. Vi var framne i
Söderköping 09:20 för Corgi träf :D

Så denna helgen har varit riktigt bra men sletsam. Hoppas ni alla har haft en bra helg
med :)





Kommentarer
Taxiberra :)

Hej Janna! Du verkar fått upp farten med drinkarna.. Är det Asterix trolldryck ? Fy för smaken, men "no pain, no gain". Följer bloggen din å håller tummarna! Vill bara säga keep rocking och ha dä gôtt! Hälsn taxi-berra (eller jimmy på chatten)

2014-10-06 @ 21:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback