Julen.

Då var julen över. Detta året var julen riktigt jävla bra måste jag säga :) Fick en massa fina saker som även är bra att ha :) Som t.ex ljuslyktor, pengar, brandsläckare och mina efterlängtade pyjamasbyxor :D Sen var jag även ute den 25:e. Har ju aldrig varit det så det var kul :) Sen shoppade jag som tusan på mellandagsrean, det har aldrig hänt förut ska ni veta :) Köpte mig byxor, tröja, eyeliner, tofflor, mascara, dofter till min aromlampa och sen även lite skafferi saker :) Så denna julen hae varit perfekt. Ställde mig även på vågen igår för att ha lite koll på vikten under jul och fick världens chock! Har sedan den 18:e då jag var i Torsby gått ner 2,6kg. Så har ca 1,5kg kvar till 30kg :D så jääävla gött!

Idag har jag även varit på badhuset :) Simmade 450meter rätt snabbt och blev inte så sleten som brukade bli så det kändes härligt. Det som är bäst med det är ju att jag kommer i en baddräkt, det enda är 
ju att jag har liiite för stora bröst så dom vill
lixom ur baddräkten xD Får hoppas att dom minskar med till slut :)  


Min portion på jul. Åt allt förutom prinskorven för den snodde Klara xD


Kläderna och tofflorna jag köpte på mellandagsrean :) 


Kommentarer
Taxi-berra

450 meter inte illa, föressten så finns det kvinnor som betalar dyra pengar för att få STÖRRE..så ska man se det positivt slipper ju du det :-D

2014-12-29 @ 21:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback