Rumor has it.

När man tänker efter så är livet inte så jävla pest och pina som man kan tro. Visst att man kan ha dalar där man tror att man aldrig ska få se det härliga ljuset som skymtar ibland. Men tar man emot livet med öppna armar så känns allt så mycket bättre, det är det jag har gjort.  Visst att jag kan få mina ångestattacker MEN jag vet att runt hörnet blir allt bättre och man kan le och uppskatta saker igen. 
Satt förut i soffan och kolla mig om i lägenheten och kan med stolthet se hur långt jag har kommit på dom sista åren. Jag har en fin lägenhet som jag tar hand om och kan med stolthet släppa in folk till utan att skämma över hur det ser ut. Jag har tre underbara katter som jag älskar över allt annat, jag har börjat fått in rutiner i livet som jag inte har haft på vääääldigt länge! Sen kan jag se långt borta men ändå inom räckhåll kunna se mig själv ha ett jobb, körkort och kanske även en bil? 

Såg en så förbannat bra film förut. Har velat sett den sen jag såg trailern första gången faktiskt. Har ju längr velat gråta för att få släppa på alla känslor sedan op och lixom få landa. Tack vare denna filmen fick jag äntligen tårarna att rinna och jag känner mig så mycket lättare. Så jävla underbar känsla :) 

Och taxiberra. Blir alltid så glad när jag ser att du har kommenterat :) Du är nog den 
enda groupien jag har ;) 





Kommentarer
Taxi-berra

Hej! Törs man fråga vad filmen heter? Jag vet inte om man vågar se en sån film.. Vi karlar ska ju inte gråta (utom i smyg) .

Svar: The fault in our stars heter filmen :) Skit bra. Karer ska allt gråta dom med :)

2014-12-07 @ 06:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback