Kämparglöd.

Ligger just nu och jäser på soffan efter em god måltid :) Stekt lax, potatismos och sås. Så är mätt ocj nöjd i min mini mage :) 
Mätte mig här om dagen runt magen och insåg att jag har minskat någonstans mellan 5-10 cm ::D Det gjorde mig riktigt jävla glad. Igår jag även och hämta ut ett paket från Anna i gbg med kläder. Jag har ju inte ägt ett endaste par jeans sen första året på Gymnasiet och nu äger jag helt plöstligt 3 par och ett av paren kan jag snart knäppa!!!!!!!!!!! 1!!! 1!! Fatta den glädjen lixom. Sen är det en tjej i en grupp på fb som skulle skicka ett par till :'D Så jag kommer snart ha massa jeans! Iiiih .
Men nu ska jag och min mini mage vila en stund till innan jag tar tag i disken :) 




Kommentarer
Taxi-berra

Väntar med spänning på nästa inlägg :)

2014-11-20 @ 12:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback