Matlagning.

Oftast brukar söndagar vara SUPER tråkiga men idag har det faktiskt gått an :) Bjöd Texas och Jessica på mat, gjorde kyckling gratäng och det blev massor xD Två ugnsformar! Så nu iinväntar jag Andrea som ska gå sig en full tallrik sen har jag även gjort iordning en matlåda åt mamma som jag ttänkte gå upp med imorgon och sen frös jag ner en matlåda till mig. Så det känns bra :) Jessica hjälpte mig även att bleka hårer och det vart verkligen blondt! Behöver dock ha i en förpackning till för att få bort det gula :) Men ja. Det var min dag idag iaf :) 

Taxi-berra. Håll koll i kommentarerna för kan svara dig där :) 



Kommentarer
Taxiberra

:)

2014-12-14 @ 07:26:49
Taxi-berra

Oj! Nu börjar ja bli orolig. Över en vecka sen du skrev. ..

Svar: Haha. Jag har inte försvunnit, bara haft en del att göra :)

2014-12-16 @ 02:57:33
Taxiberra

Du vet vi groupies vill ju bara ha mer hela tiden.. Hi hi :)

Svar: Haha. jo det är sant :)

2014-12-21 @ 02:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback