Likr a pheonix.

Ja. Då var det ny månad igen, tiden går sjukligt fort just nu. På Torsdag ska jag till Torsby igen för en ny kontroll och tror jag ska ta med mig min
matdagbok och visa dietisten hur jag äter osv. Men det ska bli kul, känner mig inte ett dugg nervös faktiskt då jag vet att jag sköter allt som jag ska :)

Vad har jag gjort det senaste då? I Lördags drack jag med Emma (hennes första gg sedan op) och Texas. Hade riktigt kul och blev en heldel skvaller
och prat om sex. Som det lätt blir när man är tjejer och dricker ;) Sen i Söndags var jag på kalas för lilla Henkan som har fyllt 8 år :) Dock efter kalaset mådde jag inte bra. Frös så jävla mycket att jag skakade och hade ont i hela kroppen. Var inte alls behagligt. Men det är ju ett tecken på att man förlorar fett när man fryser så. Visst är det skönt att det är så, men det är fan inte kul för man orkar inget pga att man fryser så :o Nejtack lixom. Jo, jag har även minskat 4cm runt  magen (där jag är som störst) på ca 2v och har även kommit under 130kg, så fruktansvärt skönt. Kommer ju fan vara nere på 2 siffrigt till sommaren som vore en dröm lixom :D Hihi. 




<- 162,9kg .vs. 130,5kg ->

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback