Elastic heart.

Ligger och tänker på den sommaren som kommer nu. Längtar som en tok, känner mig piggare och friare i år och det är mycket tack vare min viktnedgång. Är som sagt nästan 45kg lättare, förra sommaren präglades av känslor och onda tankar. Hoppas att det inte blir samma visa denna då jag inte orkar med ännu en sådan sommar. Men kommer börja sommaren med att bo i stan.  Vad kan lixom bli bättre än så? Det är även väldigt härligt att veta att jag har 3st som just nu går och väntar på flytten. 

Kom igen nu! Sommaren 2015, låt oss ha kul tillsammans! Jag har inte en alltför stor övervikt som kan hindra mig från att göra det jag vill! Nu kör vi som aldrig förr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback