Happy Halloween.

Som rubriken säger ^^ Anyway. Går bättre och bättre för varje dag som går :) Har t.om. börjat smått med promenader igen och det känns..... LOVELI! På Måndag ska jag ta bort agrafferna och det ska bli så härligt! Börjar även se förändringar i utseendet, dom t.ex. att ansiktets form börjar ändrs och dubbel halan försvinner sakta mmen säkert. Känns härligt att det jag har haft MEST komplex över börjar försvinna :) 

Imorgon ska jag till Jessica på Halloween fest och vara nykter. Ska även med dom ut på krogen nykter. Har ju inte gjort något annat än att sitta hemma känns det som. Det har jag ju iofs i över 8v. Så nu vill jag ut och träffa folk :D Fast innan festen ska jag till mormor på kalas så ja :) Men ja, bli nog en bra helg :D:D 

Eey. Taxi-Berra. Hoppas du kör imorgon kväll för isf kanske vi sses ;) 


Kommentarer
Taxiberra

Hej sötis! Klart jag följer din blogg :) Men jag är ledig , så du får åka med nån av mina kollegor. Ha en trevlig helg!

2014-11-01 @ 15:13:47
taxi-berra

Hej :) Överlevde du alla halloween zombies i natt?

2014-11-02 @ 08:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback