I just wanna scream

Helgen var bra. Dock var jag JÄVLIGT sliten 
mot slutet på lördagen. Var ju med Jessica och dom på krogen, nykter. :) Hade riktigt roligt och Jessica vann 1a pris på Rajjens. Så ja :) Var hemma 03:40 typ. Var dödstrött och oorkade inte äta ett sista mål, ville bara 
lägga mig på sängen och sova. Hade även VÄLDIGT ont i ryggen, men det tar vi inget extra för ;) Haha. 

Igår var det 2v sedan jag opades och det känns så himla overkligt och snart opas även Emma ::'D så kul att vi fick så nära varandra. Var även iväg och vägde mig för första gg efter op. Har gått ner 3kg så det betyder alltså.............. ATT JAG HAR GÅTT NER 20 JÄVLA KG NU SAMMANLAGT! Sådan jävla härlig känsla. Började nästan gråta av glädje efter mötet. Livet känns så jävla ljust nu. Första gången på flera år som jag ser allt med ett sådant ljus ::'D 

Ja. Taxi-Berra jag överlevde allt Lördagen :)


Kommentarer
Taxi-berra

20kg dä ä ju otroligt bra! som Gunde Svan skulle ha sagt :)

2014-11-05 @ 22:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback