Karlstad

Jaa, åkte hit igår efter skolan.
Hade med mig ett flak öl :) Muma, hehe..
Vi gick till Joel och satt där och drack och prata ett bra tag, riktigt mysigt :)
Sen drog vi ner till stan. hehe. Vi gick runt och glodde, sen gick vi till donken för att äta.
Det gick väldigt segt för mig >< Anders gick ut och prata med en tjej..
Jag och Joel satt kvar inne och prata ett bra tag. :) Sen gick vi ut och kissa sen gick vi till Anders och den där tjeje.
Ingen aning om vem det var men men.. Vi prata med några norskar dom var jätte trevliga :)
Vi gick till torget sen och prata med polisen om en sak och sen gick vi på en buss, tur att vi var tidiga.
För bussen ¨vart full med fulla människor xD
Jaa... Vi åkte till Joel och satt där och prata, Anders gick hem för han mådde inge bra.
Jag och Joel satt kvar och drack,prata och mådde gött.
Vi pratade i flera timmar om allt möjligt. Sen la vi oss och sov^^
Idag är jag ganska död och har problem med magen ><
Nu ska vi snart åka upp till Campus och kolla efter Mattias^^

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback