Sleten.

Idag är jag sleten, som vanligt xD Haha!
Men mina ögon hänger, tog inte så lång tid inatt för att somna. Tack gode gud för det.
HAHA!.. Gick upp ungefär tio i sju imorse. Syrran gick ut med Klaris så jag kunde sova lite längre :)
Sen vart det snabb frukost och ner till bussen, det regna ><
Bussen kom och satte med hos Jessica vi tjöta. Väl framme vid busstationen sprang hon iväg för att köpa cigg.
Haha! Sen kom Järry till stationen och vi gick på vår buss till Taserud xD
sen vart det skolan, vid skolan stog Angelina och vänta vid sin Volvo xD
vi gick in och hade Eng B, vi fick ge förslag vad vi ville göra under kursen och sen hade vi lite rollspel. :P
Sen vart det Sve B och då sprang vi runt xD
Sen vart det lunch och efter det projekt arbetet.
Vi har nog aldrig bråkat så mycket med Mona som vi gjorde idag xD
HAHA, Angelina skrek "RÖSTA NER MONA!"
lol xD sen sluta vi, angelina drog.
Jag,Järry,Jessica och Alexandra satt i caffeterian ett tag tills vi gick ut till bussen.
Jämt då vi kom till busstationen så gick min buss ><'
Så då låna jag Jessica´s mobil och ringde mamma.
Gick hem till sarah sen och satt och var sällskaplig mot henne ett tag.
Sen ringde mamma och vi drog hem. Nu sitter jag här med min och brosans telefon xD
(Inga sms på min mobil) Det var också en lycka att komma hem, har fått mitt lönebesked :D
Gött mos på Kocki fan :D Fast ska fylla på mobilen imorrn,köpa pass för Sep så jag kan åka tåg och buss, betala av mamma (Typ 400:-) och så skulle jag kanske köpa Jaffa´s hörlurar? (300:-)
Så sammanlagt försvinner 1200:- nästan direkt xD..
Känns surt. Men då får jag vara snål resten av månaden. Om jag inte frågar Jaffa om jag kan få betala 150:- den här månaden och 150:- nästa månad. :P
Det märks xD
Nu orkar jag inte skriva mer, ska lägga mig en stund.

-Over And Out-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback