Äcklad.

Jag blir så jävla äcklad av mig själv.
Det går inte att duscha bort äckel känslan heller.
Jag spyr fan ragt ut snart.
Jag vill verkligen inte det här...


Idag var jag på stan med Jessica och Nadia, var kul :)
Fick tag på mycket fint och saker jag behöver^^
Massa läppglans som smakar Coca Cola^^ En eyeliner som glittrar och en ögonskugga^^
Höhö..
Fick även tag på lite chocklad från mixmix, det behövdes kan jag berätta.
När vi var påväg till torget från mixmix så ringde en kärring.
"Hej jag ringer från ungdoms mottagningen i Hagfors."
Och jag bara, neej. Va fan är det nu då.
hon berättar lite saker och jag får panik..
Jag mår illa och visste inte vart jag skulle ta vägen.
Alla äckel känslor kom fram, det går ju inte ens att få bort det när man duschar!!!!!!! ><'
Tryckte i mig chockladen och visste inte vad jag skulle göra.
Vi gick till Kapphal igen och jag ville verkligen spy, tårarna brände innanför ögonlocken.
vi gick med Sarah för hon skulle äta, jag och Jessica fick en varsinn bit.
Sen vart det ner till Konsum, där vart det hårfärg. Behöver en till förpackning sen är det klart!
Vi tog kvar i sju bussen hem och nu sitter jag här.
Men innan det vart datorn så ville mamma prata med mig, och jag började undra vad det var nu. ><'
Då hade jag tydligen fått brev från inkaso, paniken kom fram igen.
Vart ifan kan det ha kommit ifrån? :O
tydligen var det från Tradera ,__, *suck*
Inte visste jag att jag skulle behöva betala det :O Det stog inga priser och sånt.
den förra användaren fick jag inge sånt på jue :O
Fast jag inte sålde grejerna. Men men, gjort är gjort.
Nu ska jag glo på tv.

Pösshej.

Kommentarer
Emelie

Har suttit i samma sits, så jag vet vad du går igenom. Det är bara att hoppas på det bästa! <3

2008-12-18 @ 13:26:01 | http://withoutherwings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback