Breathing your love.

Det är nog den enda låten jag gillar med Darin :O
Men det är nog bara för att Kat DeLuna är med i den x)
Idag var jag hemma för jag inte orkade gå till skolan.
Spyde 3 ggr inatt av äckel känslor.
Men imorrn ska jag gå, för nu har jag fått vila lite.
Har sett Meet The Spartans nu x)
Inte så bra, The Epic Movie är bättre, minnen i Lidköping xD
Idag är det 12 dagar kvar tills Deas och Jaffa kommer.
Längtar som fan, vill ha den 29:e NuNuNuNu!
Till helgen ska jag även färga håret, äntligen.
Så jag slipper skabb utväxten!


Jag har svårt att ta emot kritik.
Då jag alltid fått höra nedvärderande saker om mig...
Mitt utseende.
Jag gick till skolan fick höra att jag var tjock,ful,cp och allt.
När jag kom hem från skoldagarna så säger mamma att jag är tjock.
Jag klarar knappt av att höra ngt nedvärderande om mig längre.
Klarar heller inte gå in i idrotts haler heller.
Det var på gympan jag blev utsatt mest för mobbning.
Jag klarar inte av det längre!!

Kommentarer
Sara.

Men sluta tycka så synd om dig själv. Det gör det hela bara värre, det värsta som finns är att låta folk styra ditt liv som du uppenbarligen gör. TA DIG SAMMAN FFS! Tror inte det minsta på att det hjälper att skada dig själv. För det första är det bara onödigt och för det andra är det ju inte direkt ditt fel att de har något fel i skallen. SKIT i folk som bor i Arvika, dom är rubbade och luktar skit. Skaffa dig riktiga vänner och sluta dra runt med torrbollar. ^^

2008-12-17 @ 19:59:25 | http://flexiblakexen.blogg.se/
Emelie

Du är stark och du klarar detta. Det är alltid svårt att ta emot kritik, oftast så är det sårande ord man får höra. Men du vet att du är bättre än så.

2008-12-18 @ 13:23:32 | http://withoutherwings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback