Erkännande.

Idag försökte undvika att komma hem då jag inte vill vara hemma.
Var hos Jessica halva kvällen, hade kul :) hehe!
Sen när jag kom hem berätta jag för mamma att jag har funderat på att gå till skolsystern eller kuratorn på skolan och be dom hjälpa mig att skaffa hjälp, på typ BUP eller VUP.
Måste ta tag i mina problem nu. Orkar inte dalta med det längre då det tar död på mig snart.
Just nu har jag så stor lust att flytta hemifrån, då jag inte längre pallar av att vara här.
Allt påminer mig om skriken från mina minnen och hemska människor.
Tänkte även berätta grunden till varför jag tänker be dom om hjälp.
Jag har ett väldigt stort problem jag har haft sen deprissonen starta.
Jag tar pengar, yes. Ni hörde rätt.
Jag tar pengar av mina föräldrar,syskoen och släktingar.
Och nu har mamma fått nog då hon snart kastar ut mig om jag inte ger mig.
Så måste gå och få hjälp med både det och att söka lght.
Det gör så ont i mig att skriva det här, men jag måste ändå någon gång erkänna det.
Och då börjar jag här, innan jag kan möta människor och berätta det.
Jag har ALDRIG tagit av en kompis, den dagen jag gör det. Då är jag en urusel människa.
Men jaa. Pengar,mat,minnen och deprisson är mina problem................



Kommentarer
J

Jag tycker du är så jävla stark som erkänner för dig själv att du har problem!

Bra att du tar emot hjälp och lycka till!

Jag tror att du kommer fixa det här!

2008-12-03 @ 03:11:52 | http://kontroll.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback