Hemma

Igår vart det att va hemma hos pappa då.
Orkade inte göra ngt heller och la mig rätt så tidigt för en gång skull.
Hehe, gött mos.
Såg på Boog och Eliot 2 ^^
Haha. Såg 1:an när jag var ihop med Tobias..
2006 tror jag det va, så det är ett tag sen x)
Senare ska jag nog till Jessica :)
Länge sen nu, ska köra dit^^
Yeaah, älskar att köra, det bästa jag vet fan :D
Har sminkat mig och fräschat upp mig lite nu, det enda är väl håret xD
Men det får se ut som det gör xP
Orkar inte göra något med det just nu..
Imorrn ska jag och farsgubben åka ner till stan och kolla efter skor till mig :)
Jag behöver verkligen det. haha!
Snart är det jul också, och då får man saker man behöver med.
Mamma berätta att hon har köpt saker jag behöver sen till lägenhet när jag skaffar det :)
Gött mos verkligen! Höhö.

Men men, finns inte så mycket mer att skriva.
Puss i ljumsken!



New ego pics ^^

Kommentarer
Kristin

det va en bra blogg du skriver :D. Lite skojigt att läsa. Vad blir det för dej under jul då?

2008-12-20 @ 17:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback