Hemsida!

Nu sitter jag på webbdesignen.
Lite segt då jag inte har ngt att göra ><
Suck!
Sitter och lyssnar på Evanescence-My Last Breath.
Älskar den låten<3
Det är kärlek i mina öron :)
hehe, well.
Idag läggs min hemsida upp :D Känns skit gött jue ;D
Höhö, har längtat så jävla mycket :D
efter mycket hårt arbete ;D
Så kommer lägga upp länken här sen när det är klart ;)
Har inte så mycket att skriva egentligen om mina känslor idag.
Jag är väl typ trött och orkar inte reflektera över att det faktiskt är en vecka sen idag jag prata med Emma.
Hmm, orkar inte bry mig längre faktiskt om jag ska vara ärlig.
Satt och prata med Loberg och Ida förut, prata lite om framtidsplaner.
Dom fråga vad jag har planerat att göra efter skolan.
Och då slog det mig att jag faktiskt inte vet vad jag ska göra. :O ><'
Jag vill ju flytta här ifrån, helst!
Typ till Karlstad :/ Hmm, men när man inte har något jobb eller något sånt så kan det bli lite svårt O.o
Vill ju helst jobba med ngt inom media, eller fota och sånt ><
Butbut!
Ska försöka komma på hur jag ska få ihop pengar till festivalen. För MÅSTE få ihop pengar till biljett.
Annars blir jag galen! Och då menar jag GALEN!.
Men nu orkar jag inte skriva mer, jobbigt tangentbord ><'

Pösshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback