I miss you.

Sitter och lyssnar på min Shuffle då..
Fått in bättre musik nu :) men inte allt.
för när jag ska lägga in det så står det att det inte finns tillräkligt med plats och den är på 1gb :O
Har bara 50 låtar nu, ganska segt ><
men jag har iaf fått in ngt som jag gillar :P Haha.
Höll på att städa då mitt i allt Hampus börja skriva till mig xD
Då tog det stopp, men ska fortsätta när jag har skrivit klart här :P Måste ju vara fint tills på Måndag :D
Ska dammsuga imorrn eller på lördag också, kanske skulle fråga Jessica om hon vill att jag ska komma imorrn :)
För isf åker jag till henne när jag har varit i Karlstad :D
I hope^^
Sitter och käkar toblerone och dricker cola :P Haha!
Ska som sagt snart fortsätta städa, behövs verkligen xD
Har rensat under sängen^^
Nu är det bara damm där :P Haha!
Segt ><
Åker till Anders på Söndag också :)
Länge sen man var hos han då, ska sova hos han tills Måndag.
Då behöver jag inte gå upp så tidigt xD
Men nu ska jag fortsätta...

Pusshej!



Who said that i can´t wear my converse to my dress?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback