Julstädning

Nu har jag städat då, jul städat.
Vart hyfsad nöjd :)
Har även pyntat,hängt upp julgardinerna!
Så nu ska jag bara plocka bort saker från sängen,bädda och städa Darling´s bur
och även lägga en matta på golvet :P Ser så tomt ut där just nu ><'
Men men. Sitter och lyssnar på Avril Lavigne just nu, hehe! :)
Hon är en av mina största idoler :)
Älskar henne^^
Hennes röst är så ren och fin.
Hihi! Juste, har även fått tag på låten jag har velat ha länge.
Jennyfer Star-Baby Blue :D
Så den ska jag ha med i min film, finally går allt som jag vill.
Nästan allt iaf, haha! :P Neeh, kanske skulle fortsätta här då så det blir klart ngn gg.

Kom hit och mys med mig någon<3


Kommentarer
Evelina

Vilken urmysig bild!:)

2008-12-15 @ 14:18:54 | http://nybloggkommersnart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback