karlstad

Idag var man i Karlstad då (innan tolv slaget)
Var där och fick pengar och lite godis, som julklapp.
Sen vart det hem mot Arvika, åkte till jessica.
Vi beställde pizza och Andrea kom efter en stund :)
Vi satt och prata,dröla och skratta hela kvällen x)
Riktigt kul, vi prata även om nyår :)
Längtar riktigt mycket.
Och mamma har faktiskt inte sagt emot om att jag ska dricka då :D
Gött mos då väl^^ höhöh, men det är väl för att Jaffa och Deas kommer då x)
Iaf, åkte hem vid halv tolv, mamma ville att jag skulle äta *spy* ><'
Åt lite sen poppa jag lite popcorn och satte mig här.
Känner att mitt humör sjunker.
Jag känner en stor saknad i bröstkorgen.
Något som fattas............... det är emma.
Då Jessica satt och berätta förut vad hon hade skrivit till Emma.
Kände bara hur det gjorde ont i bröstet på mig.
Var nära att bryta ihop i gråt .__. Men allt hon skrev är sant.
Att man gör sina val i livet, och jag som har levt i så många år som skugga.
Att jag äntligen fick mod till att sätta ner foten, skulle egentligen gjort det i början.
Innan allt hände ,__,
Men det är inte lätt att vara efter klok.
Men nu efter att jag har börjat erkänna saker och sätta stop för saker just för min egen skull har gjort att jag har blivit helt konstig när det gäller känslor.
Har skit svårt att gråta och om jag inte får ur det så försöker jag på andra sätt.
T.ex. skadebeteende.
inte skärning, genom att slå mig själv med hammare eller något sånt.
Börjar bli ganska jobbigt och vill börja få prata med någon.
NU!
Börjar bli less på att vänta på att dom ska höra av sig.
Jag vill komma dit och prata med någon, nu ,nu ,nu ,nu....
Jag bara går runt och runt och runt, nervös, rastlös.
Vad ska man köra när man bara känner att man inte vill sitta still?
Att man bara vill få ur allt som ligger och gnagger långt där bak.
få ur det så man slipper gå runt med den där jävla ångesten.

Give me my life back!



"ni är som tvillingar och nu utstrålar en sån energi när ni är med varandra....."


Gaah, jag vill gråta, verkligen stor gråta men får inte ur NÅGOT!
Jag behöver alkoholen för att kunna gråta.
Känner på mig att det kommer komma tårar på nyår.
Som tur är har jag Jessica,Jessica,Andrea,Jaffa och Deas där.

Kommentarer
Emelie

Jag önskar att jag kunde vara där för dig också.

2008-12-27 @ 15:41:45 | http://withoutherwings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback