One love!

Idag var vi i Karlstad en snabbis.
Pappa köpte ett par DC skor till mig för 900:-
Så nu har jag iaf skor så jag klarar mig ^^
höhöh, känns riktigt gött.
Körde till Karlstad^^
Gick riktigt bra, lyssna egenom skivan jag ska ha med på nyår.
Vart faktiskt bra, förutom att det är väldigt mycket skillnad på låtarna.
Alltså endel är låga och endel är höga ><
Men men, det bryr man sig inte om när man är full xD
Haha! Idag är det ju bara 8:a dagar kvar :D
I love it^^ <3

-Titta mamma!
*visar skorna*
-Oj, är det nya skor?
-Japps *ler*
-Vad kostade dem?
-900:-
-För vilkas pengar köpte du dem här för?
-Det var pappa som köpte dom här till mig.
-Men du har egna pengar att köpa sånt för.
-Men pappa tyckte jag behövde nya skor.
-Hur har han råd att slänga ut så mycket pengar på er?
Ni är fan bortskämda.





one world, one love, one all
we're a circle together
one world, one heart, one song
now and forever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback