Ännu en gång.

Jaa, då har jag sabbat det ännu en gång till.
Bajs :(
Jaa, det är kärleken jag pratar om, snart ger jag verkligen upp.
And it hurts in my heart..
Det varade inte länge, höl på att falla för han riktigt ordentligt.
Men när jag messar han svarar han inte.
Och när jag skriver till han på Lunar svarar han heller inte och tar bort mina Gb´s och kommentarer på Galleri.
Gasch, vad gör jag så att det går så fel? :(
Har sån stor lust att ha isönder något, typ glas eller ngt.
Menmen... Vad gör man?
Vill gråta med ändå känner jag inte för det.
Får väl se framåt till imorgon, för då jävlar ska jag dricka...
Ska bli full och inte gå där ifrån förrens jag är det..
Sådeså, om jag så ska sitta hemma på mitt rum och kapp dricka med mig själv så ska jag va full.
Men men, nu ska jag lägga mig och fundera lite och börja komma på frågor till projektarbetet..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback