Helgen.

Jaa, då har det varit helg igen.
En ganska så bra helg om jag får säga det^^ haha!
Åkte till Åmot tjugo i fyra, när vi väl kom till Åmot så skulle vi gå och ta ut pengar för vi skulle låna av Sandra så vi kunde köpa mat, hehe ;) Klyftpotatis och något annat sånt gött. Haha!
Vi gick hem sen igen och sen till slut kom Margot (Mattias, Nina och bullen så vi åt och jag drack lite.
Haha! Jaa :P Vart ju ganska full x)
Sen helt plötsligt fick jag ett sms från Robert och fick den dumma idén att vi skulle åka dit.. Haha!
Så jag och Emma satte oss på tåget till Karlstad tjugo i tio.
Asså shit vad det gick fort xD
Vi drack en cider på tåget när vi väl kom fram gick vi till Burger King för Emma ville ha ngt att äta, haha!
Sen tänkte vi gå in på krogen på krog gata, det var en gubbe som flörta med mig x)
Äckligt. Vi gick där ifrån ist, vi gick till buss stationen och vänta på bussen.
Och där träffar vi Jerker, haha! Länge sen. Förra sommarn var det jag och Emma träffa han :P
Vi satt och prata med han och han fråga om vi ville ha skjuts från Deje till Hagfors och vi sa ja xD
Så vi hoppade av i Deje och åkte bil där ifrån :P
Lite seg väg dock då men x) Bättre än att åka buss.
När vi väl var framme i Hagfors skulle vi till Buss stationen där :P haha! Det var en fin station måste jag säga xD
Lol! Hahaha!
Robert kom dit och mötte oss sen gick vi till han :P haha!
Då va klockan ca 02:00 xD Vi gick hem till Robert och satt och prata länge och lyssna på musik :)
Sen somna Emma och jag och Robert hader de kul (A) Haha!

Lördagen vakna jag vid halv tolv av att Emma peta på mig, haha. Jävlar va seg jag va då xD
Vi väkte Robert till slut så gick vi och handla lite.. Muma^^
Vid fyra gick bussen, så vi gick till stationen kvart i, bussen kom vi kramades och sa hejdå sen satte vi oss på bussen.
Segt ,__, Två timmar tog det nästan :O
Och vi missa tåget med EN minut.. Gasch ><
Satt vi fast där tills Emma ringde sin pappa och han kom och hämta oss.
När vi kom till Arvika så åkte vi till pappa och åt och kolla på tv :)
Pappa ville inte att vi skulle gå ut så då vart det film kväll, ganska så mys :)
Somna vid ett tiden..

Söndag vakna jag av att pappa ska dra upp persinerna.
Första natten jag har sovit så här bra hos pappa..
riktigt gött, vi kolla på tv, sen åkte vi ut och övningskörde till Åmot.
Hämta resten av sakerna + lite till xD Haha!
Körde hem, sen vart det fika och nu sitter jag här. :P
Letar låt till projektarbetet, haha! :P
Hjälp mig? Men men!
Ska sammanfatta Emelie´s svar nu så jag får det till en löpande text..




I miss you<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback