kvälls-info.

Igår var jag och Elin på kvälls-info för 9:or.
Det gick väl bra ( : hehe.
Vi fick biobiljetter för besväret :P haha!
Va rätt så kul också :P
Det var hälften som kom x) haha!
Jag fick prata hela tiden typ xP
elin vågade typ inte xD
När jag kom hem la jag mig typ direkt x)
Somna vid elva typ, var mycket trött.
Imorse bestämmde jag mig för att ta lite ledigt.
Så låg kvar i sängen tills jag fick sms från Elin.
Då vart det upp och göra iordning sig xD
Haha! Sen in till stan.
Nu sitter vi på skolan och trökar ><'
Ska förmodligen till Karlstad sen med Jessica ( :
Vi ska träffa Gangsterbruden (Angelina)
Ska ringa henne från Elin´s telefon sen.
Men nu orkar jag inte skriva mer.
Emelie och Roland kommer till helgen ( :
LÄNGTAR!

Puss och knull ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback