Webbdesign!

Första lektionen sen 1:an då! HAHA!
Och så finns det ingen lärare här :O Kul!
Jag som tänkte att prata med henne så är hon inte här ><'
*suck*
Det snöar ute också, det är ju lite myspys^__^
Meeeen, vad ska man göra.
Kan skriva av mig lite här i bloggen ^^ hehe!
I helgen var jag på fest i Dottevik ;D Kul jue^^
Eller kanske inte jätte kul men rätt så iaf :P Höhö.
Mattias var här också ( : Mysigt jue^^
När vi kom till Arvika så kolla vi på Kung Fu Panda ( :
Eller början på den sen gick vi ner till Dottevik och började dricka.
Var väl rätt så kul där *host* Fulla fjortisar överallt som trodde dom va ngt *suck*
Jobbigt jue :O Men men! Sen vid halv ett gick vi hem och fortsatte kolla på filmen.
Sen prata vi en liten stund och till slut la vi oss! Kunde typ inte sova som vanligt ><'
På Söndagen satt vi och prata halva dagen sen vart det ut och övningsköra lite :)
Gick faktiskt rätt så bra ^^ Höhö.
16:17 tog han tåget hem och då vart det hem och bara sega resten av dagen.
Mådde väldigt kasst mot slutet av dagen, psykiskt.
Gasch >< Men men! Nu ska jag sluta här. BYE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback