Äntligen!!

Jaa, äntligen börjar saker losna :D
Jag och Elin va och kolla på kaniner på djuraffärn idag :)
Hon tinga två sen när hon kom hem hade hon fått mejl från en med bur, och hon ska köpa den^^
Så snart får man lite liv i rummet :)
Har verkligen saknat att ha kanin!
Undra vad hon ska döpa dom till :O Hmm! Men det märks :P
Hon ska hämta buren på Söndag och kaninerna på Måndag :)
Vi väntar även på svar på en kanin i kil och en till bur i Arvika :P
Dom två vi tinga idag är ju Elin´s! Jag ska också ha en :)
Min kanin ger dom ju bort, så behöver bara betala för buren, göttit :D
Haha!
Och nu har jag också bestämmt att koncentrera mig på mitt utseende.
Ser fan för jävlig ut nu ><'
Så på Måndag ska jag börja med att gå ännu mer,sminka mig och klä mig ordentligt^^ Höhö.
Har ju inte orkat på några månader.
men nu blir det att ta tag i det^^
igår hade vi det jätte mysigt, vi rökte vattenpipa,åt tacos och kolla på Central Show xD
Skit kass fan mot alla andra år x) Haha!
haha, neej. Tänkte ta ut madrassen och sånt innan jag börjar stöka ner igen xD
HAhaha! Jag är ju så duktig på det så :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback