Singel livet=ÖVER!

Yes, nu är det en vecka sen jag och Kent blev ihop, känns gött :)
Trodde inte han var en så fin person som han är :)
Jätte mysig och hela köret :)
Han kommer hit imorgon så då blir det mys^^
Kanske drar en stund till han någon dag också :)
Typ på Torsdag eller ngt^^ kanske sova där :)
igen^^
I helgen var det Mârten då, gick väl an,
Kunde varit bättre.

Fredag:
Magnus och dom svek oss. Så det blev lite förfest hemma och hos Jessica.
Jessica och Järry stack in till stan för att skaffa mer dricka så jag och Emma satt kvar och drack :)
Sen vid halv tio tog vi bussen in till stan och vi blev sittandes på en parkbänk för att dricka upp allt :P
Sen vart det ner till Mârtens platsen tigga lite dricka av folk sen blev man snurr i böllen^^
Gött mos fan :D Träffa mormor och fick 100:- av henne^^
50:- gick till mat innan vi åkte hem. Runt tolv tiden försökte vi få tag på taxi, efter en stund ringde jag och beställde en så då blev det hem, vi var hemma strax innan halv ett.
Sen vart det att sova^^ Gött :)

Lördag:
Emma väcker mig tjugo min innan bussen gick, vart att springa upp ur sängen, kladda på lite smink och gå typ :P
väl inne i stan tog jag ut pengar och vi gick runt. ^^ Hälsa på massa folk och köpte ett par vantar,halsband och en mössa :) Mycket nöjd faktiskt^^ Joo! Glömde att vi köpte vattenpipa också :D
200:-, inte dyrt :D Haha! Hem och röka lite vattenpipa, sen vid fem tiden drog Emma ner igen för att träffa Tom-André som hon aldrig fann XD
Vid halv sex drog jag och Mamma bort till Lidl, jag körde :) sen vid sex var jag vid Mârten platsen! Jag och Emma gick runt ett tag och prata med folk.
Vid sju tiden bestämmde vi oss för att skaffa skjuts till kent så då ringde jag till pappa men han kunde inte.
Så det fick bli mamma, hon körde oss och väl framme vart det mys och film + lite annat privat ;)
Fick även allergi attack och hade en snarkande Emma i örat. Så det blev ingen sömn den natten ><

Söndag:
jag var ju vaken hela natten, men kent vakna vid liv vid kvar i nio tiden så då vart det lite mys och tv. Sen vakna dom andra två upp.
kent och Daniel gick ut och greja med bilen sen drog vi hem till mig.
Vart mys med kent sen drog dom. ^^
Jag och Emma gjorde inte så mycket vid tre tiden var det kalas hos nenne :P
Sen vart det hem till Emma igen, hon var ju kvar hemma med klara :)
Var ganska trött och somna flera gånger om:P

Typ min helg^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback