Broken

Sitter framför dumburken här igen, har en fnittrande Anders i bakgrunden. Han ser på ngn serie på datorn han har tagit ner. Klockan 13:40 började jag praktiken idag, för då var Kjerstins möte slut och jag fick börja^^ Satt och kolla på film inför Klimatrullen (en film festival dom ska ha) satt och skrev lite om varje film, jag ska få göra en trailer som dom kanske ska ha med. Håll tummarna för mig ^^ hehe, sen vart det hem till Anders och sätta sig här.
Jag börjar bli allmänt trött på allt och funderar seriöst på att sluta flörta med killar, eller ngt. Jag pallar inte av det längre fan, och jag som redan är rädd för att bli sårad så händer det ändå ><' Varför ska det hända mig? Jag som har skyddat mig så mycket som möjligt mot just orden "Jag älskar dig" men ändå får man den smällen på kinden och sen ligger där på backen helt död, helt borta. jag blundar för verkligheten och lever mitt eget liv just nu. Men det går ju aldrig bra, för alltid falle man tillbaka till det mörka djupet. *suck* Jag ger upp! *viftar med den vita flaggan*

skrev lite konstigt, skrev dom orden som bara kom fram i huvudet och här är resultatet.

-Over and Out-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback