Down Down.

We sit in the car outside your house
I can feel the heat coming 'round
I go to put my arm around you
and you give me a look like I'm way out of bounds
well you let out one of your bored sighs
Well lately when I look into your eyes
I'm goin down

sitter nu hemma hos Anders och trökar. Gick upp ur sängen vid ett tiden, då var jag skit törr i halsen och kunde knappt prata ><' så kan det va, var ju meningen att jag skulle åka till Hagfors idag, men jag orkade verkligen ine. Har flängt fram och tillbaka så mycket nu. Kände att jag vill bara va i Karlstad nu, vi försökte få tag i både Håkan och Mattias men ingen svara eller ville ha sällskap eller orka komma hit, lata fan :P så då har vi städat lite och sånt, åt ute på balkongen. sen har det inte hänt så mycket mer. Hängt på snyggast.se hela dagen typ just för att kunna fördriva tiden lite :P Vete fan vad man ska göra resten av kvällen. blir väl att lägga sig snart tror jag :P Det märks, har inge mer roligt att skriva så....

-Over and Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback