Valentine´s day.

Ja, då var man vaken och jag lever. Jag drömde mardrömmar dom timmar jag sov. Vakna upp och somna,vakn upp och somna. Det är fan jobbigt. Jag vill gråta men får inget ur mig, det är typ tomt. FAN DÅ! Jag är så trött på dessa lekar. Men vill inte att det skulle bli så här, jag ville så gärna ha han. Han är en av dom bästa killarna jag har träffat i mitt liv, men som jag skrev i bloggen på lunar. Jag ska tydligen inte få vara lycklig, jag ska alltid vara olycklig och gå runt ensam. Jag är glad att jag har Emelie och Emma. Men jag vill ha Thomas med *suck* Vad ska man göra? Det är hans val och jag kan nog inte göra ngt. Kan bara sitta och böna och be. Men den oturen jag har så kommer han välja den andra tjejen, och jag tror jag vet vem det är så. Känns ju bara ännu värre ><' Vill bara hugga något vasst i hjärtat och ta ur det, vill inte....
Nu ska jag försöka äta utan att spy upp det..........



-Over and Out-

Kommentarer
Emelie

Du kommer alltid att ha mig hjärtat! <3

2009-08-18 @ 16:28:59 | http://withoutherwings.blogg.se/
Tove

Att vara singel kan man leva med, även om det vissa perioder känns suuugigt. Men att vara kär i någon man inte kan få gör så helvetes jävla obeskrivligt ont! Usch jag tycker verkligen synd om dig :( Ta hand om dig, stor kraaam!

2009-08-18 @ 17:59:00 | http://tovelito.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback