You left a hole where my heart should be.

Tårarna har nästan slutat rinna nedför kinden, det kommer en tår då och då. Jag kan inte fatta det, jag är ensam ännu en gång. Snart är det även 2 år sen jag hade ett riktigt förhållande. Jag åker förmodligen till Emelie i helgen när hon är i Lerdala. Orkar verkligen inte vara hemma, om jag inte hade haft det där jävla mötet på Fre så hade jag åkt redan imorrn. Men det är lite svårt nu så. Musiken dånar högt ur mina högtalare, just för att slippa höra mina tankar. Jag kommer säkert ligga vaken hela natten vaken just för det här. Fy fan!! Det är så mycket jag vill skriva men jag finner inte orden riktigt. Vet inte hur jag ska formulera mig. Tror jag ska köpa ett block och börja skriva varje dag, eller nästan iaf bara för att få ur mig och sen spara och läsa ur. Kan vara bra faktiskt. Jag vill gråta mer känner jag. Jag vill ha dig här, känna dina varma armar om mig. Men nu kan jag inte, jag vill skrika rakt ut. Vill ha isönder ngt.

Mitt hjära har gått isönder.

Kommentarer
Emelie

Kom hit du gumman <3

2009-08-18 @ 16:27:06 | http://withoutherwings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback