Ack värmeland du sköna.

23:22
Nu är det inte länge kvar till julafton, har lite julkänslor. Sitter hemma hos pappa och ser på Love Actully, det är en väldigt mysig film :) Snart är det ett Farsa till päron som gäller, det filmen är bra. Jag och pappa brukar alltid kolla på det :) Vi har även sett på Juleljusen invarderar, en dukomentär från Amerika och galna amerikaner som sätter upp galet med massa ljus på sina hus xD Haha, men ja. Jag ska snart ta en propavan så jag kan somna i någorlunda tid och att tiden går fort. Mig gillar massor! Men ja, ska bli kul att få lite nya saker:D hehe. men ja, har egentligen inte så mycket mer att skriva. Förutom, jag SAKNAR Emelie. Fan, det gör ont i mig lite sådär. Måste vänta länge innan jag får träffa henne igen jue ><' Men men.

-Over and Out-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback