All i have is you.

22:02
Då ligger man och lyssnar på Tramsgänget-Hej tomten. Har lugit och kikat på deras klipp på youtue hela kvällen typ, dom kan få en att skratta hela tiden :) Anyway, idag var det säsongsfinal på Scrubs, det känns hemskt! Jag vill inte att Zach Braff ska sluta, det är ju han som gör hela serien!! Men jag läste någonstans att han ska satsa inom film branschen istället, hoppas att det är bra filmer han får vara med i :) Började nästan gråta, blev iaf väldigt tårögd. Emelie också hörde jag, haha! Patetiskt! Ja! Vi vet! Sen efter det blev det Paradise Hotel och ja, vi följer det! Haha, fy fan. Francesce är en person jag verkligen blir irriterad på, hon tjötar ju fan HELA tiden. Hoppas hon åker ut, vill inte ha kvar henne. Jackie är fan mognare än Francesca, och då är det illa!!! Oohja, Idag har det inte hänt så mycket. Har aktiverat mitt kort och handlat och så laga jag mat förut åt oss :D Vart kyckling kebab i wraps och starksås, satte lite fart på magen men det var gött^^ Imorrn åker Emelie och Maddis till Gbg och jag blir kvar här ensam :O ingen aning om vad jag ska göra, blir väl att ligga och glo på den här skärmen i guess. Har inte så mycket mer att skriva, mina ord försvinner som jag tänker skriva :O Juste! Cirre fick 6 år för mordbrand! Kanske det blir lite lungt i Arvika för en gång skull! Haha, men jag bor inte där längre, men ändå. Uscha mägen vilka människor det finns i världen...

-Over and Out-

Kommentarer
Anonym

Haha, vi är tragiska som följer skit Paradise hotel xD

2009-12-09 @ 22:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback