Cause I'm a free bitch, baby.

23:17
Har nyss sett klart på en film och Emelie försöker sova, jag svettas som en gris. Fast det är inte så konstigt om man ligger fullt påklädd under täcket xD Jag är smart! Jag vet! *host* haha. Ligger och funderar på ngt att skriva om men det går inte så bra kan jag säga er, vill skriva ett långt inlägg om något som betyder. Något som folk lyssnar och tänker på, såklart så kommer man inte på något och ligger här helt tom i huvudet. Min mage krånglar och är gasig, inte så särskilt gött kan jag säga er. Jag vill sova men orkar inte än, har sovit så mycket dom senaste dagarna så det inte är klokt. Jag vill ut imorrn men har man pengar? Nej! Ska försöka få ihop pengar till nästa helg så man kan få supa lite då!(?) Håll tummarna för mig, eller oss rättare sagt :P haha, jaa. Är man depserat så är man, vill ju mest av allt ha HB. Det är det enda jag blir riktigt full av, men har man det? NOPE. Haha, jag låter som en liten fjortis, men det var länge sen jag var riktigt full. hmm..

-Over and Out-



This is the end of you and me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback