Come on show me you care

18:18
Ja, jag ska skärpa mig med att uppdatera bloggen lite oftare, men det är inte lätt när man är så trött att man knappt kan hålla ögonen öppna. Är så slut, men nu har jag och Emelie iaf ordnat drickat inför helgen :D Blir ju fest hos finaste Ica! <3 Yaay :D hehe, men ja. Vad har jag gjort idag? Typ inte ett skit kan jag säga er, har försökt sova. Funderar på att lägga mig en stund och vila ögonen, det låter som en bra idé tycker jag.
Nu har jag skrivit 237 inlägg på den här bloggen ;P hehe..

-Over and Out-

It's a place of trust
Will you meet me there?
There's no time to spare
Come on show me you care
Here we can make anything become real

All of my dreams are all I see
Try not to wake me can't you see
All of my dreams are all I wanna see
Try not to wake me, try not to wake me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback