Don´t hurt me.

16:03
Jag är trött och mitt huvud snurrar och värker, jag vill fortsätta sova. Inatt mådde jag inge bra psykiskt men somna rätt så fort, som tur va. För om jag hade varit vaken längre så vet jag inte vad jag hade gjort, tankar och minnen som tar kål på en. Blir galen! Idag vet jag inte vad som händer, blir väl att vara hemma och ta det lugnt och bara slappa och sånt. Har man inga pengar så får det blir så, tyvärr. Igår bytte jag ju till Swedbank och det känns bra :) På Tisdag får jag mitt kort och då ska jag aktivera det^^ hehe, kanske man får lite pengar. Vi får hoppas på det nu, just nu har jag inga tankar eller något som jag vill skriva, är för trött.

-Over and Out-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback