Du kan alltid bli nummer ett.

01:54
Det rycker i kroppen och jag kan inte sova, Emelie ligger och snarkar och Maddis bara sover. Haha, hur dumt låter inte det? Men iaf, jag är trött som tusan och ska nog snart försöka sova igen. Man blir så frustrerad när man inte kan sova men man vill, imorrn blir jag ensam. Dom åker med 13:40 bussen till Gbg till sin pappa. Jag har ingen aning om vad jag ska göra när dom är där, kommer förmodligen ligga och sova hela tiden. Det går ju alltid snabbare när man sover. Hmm, vi får se hur jag gör. Tänkte att göra en liten lista av saker som jag har problem med, eller har.. Eller ja. Ska iaf göra en lista.

Hetsäter
Mörk rädd
Får panik bland folk jag inte känner
Ångest
Panikångestattacker
Telefon fobi
Dyskalkyli
Deprimerad
Skadebeteende

Hetsäter: I vissa perioder finns det inge stopp på mig, jag kan äta hur mycket som helst. Så fort jag har tråkigt letar jag upp pengar och köper en massa godis,mat och chips och sånt och bara trycker i mig. Har alltid varit sånn som har smyg åte, men i 7:an tror ja det va så blev mina problem allvar och i 8:an tog mamma mig till bup för hon tyckte det var riktigt illa. Men dom tyckte inte det var ngt problem.
Mörk rädd: Min rädsla för mörker har kommit upp nu den senaste tiden pågrund av att jag har sett för många program om "andra sidan" Vill helst inte gå ut i mörkret själv, men ibland måste jag och då springer jag nästan. Om jag ska typ till affärn eller ngt.
Panik bland folk: Om jag står på ett resecentrum och det är en massa folk där som jag INTE känner då börjar paniken gnagga i mig och jag måste där ifrån direkt. Då brukar jag leta upp en bänk där det inte är så mycket folk.
Ångest: Jag har en massa ångest från hela mitt liv som gnagger, ibland dagligen och ibland kan det ta några dagar mellan eller veckor.
Panikångestattacker: Jag får oftast mina panikångestattacker i fyllan om det är folk som bråkar eller om det bara är väldigt mycket folk runt mig. Jag drar mig undan dit ingen kan finna mig och försöker överleva skiten. Den värsta attacken hände på stan i fyllan. Satt i en timme och försökte andas, det var två kompisar som bråka.
Telefonfobi: Förr kunde jag prata hur mycket som helst i telefon, i fyllan kan jag ringa folk. Visst, jag tycker det är kul att prata med typ Emma eller Emelie. Dom är typ dom enda jag kan prata med, tycker inte om att svara om det är dolt eller ett nummer jag inte känner igen. Jag grips av panik och stänger av telefon.
Dyskalkyli: Jag har svårt att se siffror, typ som en som har dyslexi. Den ser inte bokstäver och jag ser inte siffror, och det hela börja i 4:an då vi fick en för avancerad bok. Alla mina år i skolan har jag gått i stödgrupp för matten.
Deprimerad: Det har jag varit i många många år, i våras var det någon som påstod att jag hade hittat på att jag var deprimerad och att inget av det jag har skrivit hade hänt. Den personen påstod också att min så kallade deprisson kom när jag bytte stil, men så var det inte. Idioter!
Skadebeteende: Jag skadar mig på alla möjliga sätt, jag skär mig, jag slår mig själv eller ger min kropp till någon och låter den få göra vad den dom vill med den. Oftast är det sex, men det mest vanligaste sättet jag skadar mig själv på är genom rakblad!

Nu snurrar mitt huvud ordentligt, ska gå på toa en gång till sen lägga sig under täcket igen. Natti!

-Over and Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback