Hey där!

23:39
Fy mig att inte uppdatera något under helgen, men det blir lätt så när man har fullt upp. Igår var det party då, hemma hos underbaraste Erika! <3 Jag har skit kul, det hade nog dom anda med, förutom Pierre! Han dekade xD Haha, han var för trött. Men men, vi började för festa här lite innan vi gick. Det var riktigt kul, alla var i fullfart sen begav vi oss mot Erika. Jag och Emelie tog bussen en bit och tog med allt dricka. Men vi fick ändå bära allt till Erika, det var tungt som FAN! Usch! Aldrig mer igen, när vi kom dit började vi spela spel. Vi spela ett spel först och sen börja vi med mitt och Emelie´s favvo spel. Men vi gav upp efter halva för vi hade två kortlekar, så vi spelade ge och ta. Sen ringde Erika bror sin och fråga om han och hennes mamma kunde komma med Singstar och det gjorde dom :D Så vi spendera flera timmar framför det, och det var riktigt kul. Maddis sjunger riktigt bra ;) haha *host* Vid halv ett började vi resan hemåt, tung last fortfarande. Vilade lite vid busshållplatsen i Sil, eftersom Emma och Pierre skulle hem. Sen när bussen hade åkt så begav vi oss hemåt, vi prata om väldigt djupa saker. Vi pratade om prolem,diagnoser och även om skulder och sånt. Sen kom vi hem och det blev att lägga sig direkt typ. Idag har det bara varit segt, väntar på att spökmaraton ska börja. Och det gör det snart :D Sen blire att sova för ska upp tidigt imorrn, ska till vup i lidköping imorrn :)

-Over and Out-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback