I want your love.

13:28
Idag var jag duktig och kom upp i tid, första dagen på länge jag är uppe så här tidigt. Håller på och tvättar och segar, jag vill ha julmust med och ngt gött att tugga på, *suck* Vi har 10:- i pant xD Kommer man inte långt på direkt, inatt har jag sovit ganska oroligt. Vaknat flera gånger, varit väldigt jobbigt. För varje gång jag har vaknat har jag varit skiiiiiit torr i käften, det har kännts som om hela kinden har sovit typ. Uscha, men men. Vad ska man göra åt det? Ingen aning, idag blir det ytligare en seg dag, har inte fått veta om jag får pengar sen har jag inte fått mitt kort än >< Surt jue! Hmm, ska ringa mamma också och berätta att jag har nytt konto och fråga om hon kanske kan sätta in 50:- så kan jag föra över dom pengarna till Emelie? Hmmm!? Kanske ska göra det x) haha. Blir nog bra så, för då kan vi köpa julmust och ngt gött att äta :D hehe. Har nyss pratat med mamma och hon skulle sätta över 100:- :) Perry banan! Hehe, då blir det julmust sen :D

-Over and Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback