Varje litet ögonkast du ger mig.

15:27
Ligger här igen och venne vad man ska göra, pappa ska be Sari att föra över pengar så ger mamma dom till pappa imorrn :) Så vi får köpa lite julmust och sånt mums sen :D Yaaay! Hehe, gött. Håller på att tvätta och har en tvätt kvar att tvätta^^ Gött iaf, så det är klart :P Sen blire nog att försöka städa lite och diska och sånt, är på lite piller humör jue :P Illa x) Ligger och lyssnar på Grönwalls nu, hehe. Påminer om den tiden man hängde på Lasses i Ottebol varje Fredag, var ju där varje Fredag i nästan två år faktiskt :P hehe, det var härliga tider. Då hade man vänner där och livet lekte och man tänkte inte så mycket på sitt mående, då tänkte man bara framåt. På det som hände då och inte det som hände innan. Tänk om man kunde ha det så än idag? Nejdå, för nu tänker man mycket på det som har hänt, vad det var som gjorde så att man blev så skadad som man blev, när man började med skadebeteendet och börja tröstäta. Jag har ett minne från när jag var liten, jag har nyss vaknat och det känns som om att där började livet. Och alla andra minnen man har som ligger där i huvudet är drömmar, jag känner mig förrvirad än idag. Vet inte vad jag ska tro, vet inte om det är minnen jag har eller om det är drömmar jag har drömt. Vad ska man tro och säga? Jag har då ingen aning och vill gärna veta...


I love you so much I hate you


-Over and Out-


Kommentarer
Emelie

Jag älskar dig och lämnar aldrig din sida. <3

2009-12-08 @ 15:43:01 | http://withoutherwings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback