Are we human? Or are we dancer?

Nu sitter jag här i min ensamhet då, är ganska trött men känner att jag inte orkar sova ännu ändå så. Fick ha pappa´s lägenhet inatt igen så är fortfarande kvar här. Sov väl sådär inatt men iaf några timmars sömn, riktigt skönt. Andrea kom hit vid halv sju tiden typ, tror jag den va iaf. Haha. Vi satte oss och kolla på tv och vänta på att Melodifestivalen skulle börja^^ Det var väl okej. Haha, sen satte vi på "På smällen" men vid tjugo över elva var hon tvungen att gå för hennes mamma skulle hämta henne. Så nu sitter jag här ensam och lyssnar på musik, tänkte jag skulle diska snart och sopa lite i tv rummet, hamnat massa popcorn på golvet. Inge bra jue. måste ju visa pappa att jag faktiskt kan ta hand om lghten. Men ska väl sätta igång så det blir klart snart *suck*

-Over And Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback