He can´t read my pokerface.

Igår var jag med Emma,Maria,Kent och Daniel(tyvärr)..
Kvällen började så bra så men Daniel drack och blev bara mer och mer odräglig mot alla. Till slut satt jag,kent och Maria i den lilla två sits soffan och var fan livrädda typ. Han skulle kasta saker på Emma och det utlöstes med detta roliga sms han skrev på min telefon:
"Ja tkr fortfarande om dig
otroligt mkt o ja ångrar
mina misstag ja vill gott
göra dom har aldrig ölskat
någom som ja älskar dig o
finns en förklaring som ja
vill att du ska veta mellan
4 ögon ge med suar på
076*******"


Det utlöste allt bråk som skede i den lght, han drog även upp gamla saker och vad han tänkte göra om inte Emma gick ut från lght, men hon var kvar och sov där inatt. Hon svimmade förmodligen av på golvet. Det var jag som fick försöka få liv i henne och hon var helt borta medans kent och maria stod och kolla bara typ ><
Skvätte vatten på henne och vände henne på rygg för hon låg på magen, till slut vakna hon och ställde sig upp.
Men då var jag och Maria tvugna att gå så vi gick och mamma hämta oss vid stadsparken.
Hela kvällen var ett kaos och paniken skrek i mitt huvud och ångesten rev i mitt bröst. Inte direkt det härligaste.
Men nu har jag det lugnt runt mig i en stor lght. Sitter i köket och lyssnar på musik och försöka andas in lugnet i lungorna. Riktigt skönt faktiskt, kent hade tänkt att komma men tar sig inte in i stan :( Riktigt tråkigt jue, jag som trodde jag skulle få lite sällskap under kväll.. Men icke sa nicke. Men men.

-Over And Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback