Helgen

Ja, då har det varit helg igen. Och den har gått upp och ner som det brukar göra tyvärr. I Fredags var det då fest i Åmot, hos Emma. Men redan på Torsdagen åkte jag till Emma och vi gjorde iordning rummet, vi låg och prata länge och lyssna på musik, sen till slut somna vi. Vakna av att Emma´s pappa skrek, så när han hade åkt så vart det upp att duscha och sen klä på sig och smink sig. Sen skulle man få liv i Emma, till slut fick jag upp henne och vi gick till tåget. Jag hoppade på tåget och åkte till stan, åkte buss från stan till skolan. Där prata jag med Mona om projektarbetet, hon bara klagade ><' *suck* Men men, sen var man fri från den kärringen. Gick och köpte en smörgås i caffeterian och sen begav jag mig till bussen som skulle ta mig in till stan igen. Stod och vänta på stationen ett tag sen till slut kom tåget och jag satte mig och åkte mot Karlstad. Sen skulle man leta upp kontoret. Gick in på fel kontor först, men sen gick jag rätt. haha, prata med Kjerstin och allt gick bra. Hon berätta lite om vad jag skulle få göra, vid 11:00 var det klart och jag tog bussen in till centrum och gick runt lite där, sen tog jag bussen ut till Bergvik för en snabb visit där. Sen skicka Mattias att han var klar så tog bussen upp till universitetet, då skrev han att han satt på 5:an påväg hem för att hämta plånboken. Duktig idiot. Så jag tog bussen ner till centrum igen och tog 5:an ut till Orrholmen. Hoppade av för jag såg han inte, men då gick han ut från sin gång och sprang ikapp bussen, och det hann inte jag ><' Så i all panik skrev jag till han att han skulle skaffa all alkohol och sen gå till stationen, jag kommer in till centrum och gick till stationen där jag grepp tag i Mattias och drar han till tåget, Haha. Det var typ fullt, men efter Kil fick vi en varsinn plats och satt där hela vägen till Åmot. När vi kom till Högboda var det något fel så vi fick vänta lite där, sen i Arvika fick vi också vänta. Tåget var mer än en halvtimme försenat.>< Surt fan! Vi hoppade av tåget i Åmotfors och gick till Emma, där dom hade börjat lite smått endel. Vi började partaja när Louisa och Emelie kom. Till slut kom Frida,Sibben och Martin. Vi körde sanning och konka, eller det var jag,Maria,Sibben,Martin och emma typ. ><' Dumma folk! Jag tog konka och skulle hångla med Mattias, när jag och han hade hånglat så slänger Frida sig på han och han typ försvann hela kvällen *suck* Emma´s pappa kom hem och vi blev nästan utslängda. Till slut gick vi ner till Alexandra och festa loss där istället, hon var ensam hemma. Mycket kort blev det också, vid halv fyra tiden drog vi hem till Emma igen. Jag,Martin och Emma alltså. Jag låg i Emma´s rum och skipade efter anden efter kvällens alla panikångest attacker. Mycket jobbigt, till slut somnade jag efter lite tårar.
På Lördagen gick jag upp vid halv ett och var allmänt seg, mamma ringde och fråga om hon skulle hämta mig och jag skulle köra hem. Jag sa nej, sa att pappa är i Åmot och jag åker med han hem. Så blev det. Strax innan fem skicka pappa sms om att han skulle hämta mig, så han hämta upp mig och vi åkte hem. När jag kom hem slängde jag i mig två varma mackor. Gött, mamma kom hem lite efter mig, hon hade varit hos dom som ska ha Klara i 5-6 dagar när vi är i thailand det hade tydligen gått så bra så :) gött iaf, hehe. Mamma gjorde iordning mat och vi åt, vi kolla på Melodifestivalen tillsammans och skrek när Snälla Snälla gick till andra chansen. Kasst som fan! >< Gick in på mitt rum och var allmänt deppig hela kvällen och satt och grät. Till slut gav jag upp och la mig. Idag gick jag upp vid halv ett igen, jag och mamma drog ut och körde lite. Sen vart det hem och jag kolla lite på Thailand forum och där har jag suttit hela tiden tills nu typ. Haha smidigt Johanna :P hahahaha! men vill ha reda på lite saker och sånt, som typ vad alkohol kostar och sånt. haha! Men men, ska snart försöka sova.

-Over And Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback