Hennes ögon som förut lyste så vackert har nu tappat all sin glöd.

Sitter i skolan och är allmänt seg. Har egentligen inget att göra här men orkar inte åka hem till ett kaos. Har nu varit på möte med Jan back och både han,rektorn och Shakuntala tycker att vi ska blåsa av 3:a nästa år att jag ska börja folkhögskola, för där får man inge betyg och det är ungefär som ett Gymnasium men man får bedömningar istället för betyg. Skulle passa mig mycket mer faktiskt, för då får man inte sån stor press på sig. Gött mos iaf. När jag satte mig i rummet så kollar Shakuntala på mig och frågar hur jag egenltigen jag mår. Jag berättar att jag har börjat gå på tabletter och är ganska seg tack vare dom. Jan berätta att så fort jag prata om BF så verkade jag så nedstämd men sen när vi prata om foto så sken jag upp som solen själv. Känns lite kul att höra :) Så vi ska besöka Ingesund någon dag så fort som möjligt så jag får veta med om folkhögskolor. Känns riktigt kul faktiskt, men måste tänka över praktiekn. skulle egentligen ta något som jag gillar mer, Emelie. Vad finns det i Götene man kan praktisera med som inte är så krävande? x) Ska försöka få att inte få så tungt schema iaf. För jag måste klara av det och orka med det, och orkar inte med för mycket. Men jaja. Mina ögonlock hänger och jag vill sova, imorgon ska jag hit för att lämna in böcker och även prata med Jenny-Anne. Yesyes. Märker och ser hur det blir imorgon. Sen ska jag med Elin till ungdomsmot och sen ska jag gå och göra lite teori. Efter det blir det hem och städa och säkert prata med pappa ><' *suck*
men det måstes göras tyvärr :/ Men nu orkar jag inte skriva så mycket mer..

-Over And Out-


Mitt ben vill inte sluta skaka, är så rastlös!


Hennes ögon som förut lyste så vackert har nu tappat all sin glöd
Ja, blicken är nu kall och stel, ja lågan den är död
Hon klarade inte av att leva efter samhällets hårda krav
Ett liv fyllt av motgångar blev mer än hon klarade av
Så nu flyr hon iväg till en plats som ingen kan nå
En plats som bara hon och ingen annan kan förstå

Hon lever i en drömvärld där allting är bra
Och drömmarna är hennes så
Dom kan ingen ta

När verkligheten blir för svå så stänger hon in sig i sitt skal
Hon orkar inte kämpa längre, hon ser inga andra val
Så nu lever hon i sin fantasi där hon kan styra över vad som sker
Och vad som händer där i hennes värld är det bara hon som ser

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback