Knullrufs deluxe.

oohja, det har jag alltid när jag vaknar. Vrider och vänder mig för mycket när jag sover xD Därför jag alltid har knullrufs, sen så försvinner allt smink på ena ögat. Men inte på det andra, ganska störande :P Haha, inatt drömde jag något riktigt konstigt. Allt var huller om buller. Fattar som vanligt inget, igår började jag skriva med en fruktansvärt trevlig kille från Karlstad. Satt och skratta jätte länge åt det han skrev x) haha, riktigt gó person. Ska förmodligen träffa han när jag har praktik :P Haha, han sa att en ängel viskade i hans öra att vi skulle mysa framför en film i hans soffa x) Haha.
igår var Daniel här så Ludde och Klara fick leka av sig lite, båda var överlyckliga och sprang. Sen satt vi och prata medans Klara och Ludde lekte på golvet x) Såg lite roligt ut, först sprang Ludde under sängen han dök under och sen var det Klaras tur. HAHA, älskar min bebis överallt :D Sen gick dom vid kvart över åtta för dom skulle in till stan till Kent. Så då satt jag här resten av kvällen, jag vill så gärna ha Fredag med. Längtar efter att få dricka och festa riktigt. Det är nog sista festen innan Thailand, sen ska m an festa där nere också då. Om man lär känna någon i sin egen ålder då :P Men det märks, haha. Ska förmodligen ha en koskenkorva,3st 7.0:or och 2st Cube :d Muma^^ Kör på ordentligt nu :P Eftersom det är sista gången, det är ju födelsedags fest för Jessica. Men men, idag har jag ingen aning om vad jag ska göra. Ska väl lägga mig och glo på tv i väntan på att något roligt ska hända. Haha.

-Over And Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback