Lips of an angel.

Då sitter man hemma då, känner mig dåsig men ändå är jag ganska så pigg. Känner mig riktigt utsövd faktiskt. Igår orkade jag inte ta sista bussen hem så stanna inne i stan till typ tjugo över tolv. Sen följde Emma mig till Sågudden och jag och Klaris fortsatte, gick faktiskt riktigt fort att gå hem. Skicka till mamma och skrev att jag var ute och gick med Klara för att jag inte mådde bra. Dock så mådde jag väl inte direkt prima men ändå. Så hon inte tror att jag har varit inne i stan och sånt. Hon hämta upp oss vid lekparken här nere på gata vi prata lite när vi kom hem men sen gick jag och la mig. Somna ganska direkt faktiskt. Riktigt gött :) Sen imorse vid åtta tiden så ringde telefon jätte länge >< blev så sur att jag gick upp och svara och det var syrran "vart är mamma" herregud >< Hon mådde tydligen inge bra, så mamma ska hämta henne när hon kör mig sen. JaoJao. Har inte så mycket att skriva direkt. Ska snart gå och borsta tänderna och lägga mig och messa med folk..

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback