Tired.

Just nu är jag trött och vill ligga i någon´s famn och få höra vackra ord. Jovisst, myste lite med Kent förut. Men tror inte det blir något mellan mig och han igen ändå så. Vart väl en liten puss och kram men det är lixom inge mer, han somna på min axel/arm. Sött^^ Det är något spec med den killen som gör att jag drar mig till han, men vet inte vad. Han har någon speciell charm som jag tycker om. Något är det iaf med han, ingen aning vad. Har haft huvudvärk av och an hela dagen, ganska så fett jobbigt ><' Inte en lugn stund på hela dagen typ, gick upp vid två tiden. orkade verkligen inte gå upp tidigt idag som jag hade planerat. Ska ner till stan imorrn och köpa mer morötter till Darling. Va inne en snabbis förut men dom skulle stänga så tog bara fyra st och sen fick man springa och betala. Påväg till bussen så ringde jag Emelie och det kändes skönt att höra hennes röst. Saknar henne som fan, hon sa att hon ska komma hit och hälsa på snart och det vill jag väldigt gärna.  <3 Alltid kul när folk kan hälsa på, är ju nästan bara ute och flänger hela tiden. ibland är det gött när folk kan komma hit. Men men, har ingen aning om vad jag ska skriva. Mitt huvud snurrar, ska nog lägga mig på sängen snart och gosa med täcket.

-Over And Out-

Kommentarer
Emelie

Din röst var underbar att höra. Tänkte komma till dig när ni kommit hem ifrån Thailand. <3

2009-02-24 @ 23:13:15 | http://withoutherwings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback