Varför finns alla hjärtansdag egentligen?

Jadu, det undrar jag med Emma. Jag tycker det är en jobbig dag med allt puttenull typ. ><'  Väldigt jobbigt när man sitter där själv och ingen visa det där lilla extra för en. Jovisst. Har fått massa sms idag, men det är ju från kompis och sånt skit. Jag är ju glad att dom tänkte på en lite kankse, men som dom flesta gör är ju att dom skickar till alla i hela telefonboken. Så då känner man sig inte så speciell längre. suck hit och suck dit. Igår var det ju fest i Åmot, var väl kul. Bättre än att sitta hemma. Folk knullade överallt och strippade och spyde. Sketa kul verkligen *not* Jag satt i köket mest med Louise och Emelie. Vi prata och tog pannkaks tårta och även köttbullar från kylskåpet xD Vi var ju hungriga :P Haha! När jag och Emma kom hem till Emma så spyde hon tre gånger och jag somna faktiskt väldigt fort och det behvödes. Imorse när vi vakna låg vi kvar i sängen och lyssna på musik^^ Och tjöta om gårdagen, Emma tog ju hembränt och drack lite för fört, därför hon spyde :P Vi gick ner till köket vid halv tre för att äta, men vi fick inte i oss så mycket mat för det vart nästan mos av makaronerna, lyckatlyckat. Sen gick vi upp på rummet och sminka oss och lyssna på musik och även messa med folk xD 17:10 går jag på bussen mot stan... Pappa hämta mig vid palmviken och nu sitter jag hemma hos pappa och slappar, ska nog ta ett bad. Men venne än.


Jag står vid skåpet och väntar på att lektion ska börja och suckar högt.
-Varför ska mamma vara så jävla korkad? Jag håller ju på att gå ner i vikt och nu tvinger hon i mig mer mat.!
-Ja, mammor är dumma i huvudet.
-Jaa, verkligen. Speciellt min.
-mmm.
Vi går in i salen och ska ha So, hatar lärarna och alla i klassen. Han frågar vad vi vill göra och ger oss två alternativ.
Jag går emot vad klassen tycker och när lärarn går ut så kastar en av killarna massa pennor på mig och alla andra skrattar. Sen när jag är påväg för att gå ut så får jag en stol i magen och alla skrattar. T.om. idioten som sitter bredvid mig, som jag trodde var min vän.

Kommentarer
Emelie

Hade jag sett någon kasta en stol på dig så hade jag slagit ner jäveln! Ta inte skiten, du är värd tusen gånger bättre! Jag önskar så att jag kunde visa dig hur fin människa du är.

2009-02-14 @ 22:17:56 | http://withoutherwings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback