Whitout you.

Nu sitter man här med gåshud, känns som om varenda litet hårstrå på kroppen står upp. Jag fryser men ändå så är det inte kallt här, riktigt skumt. Sitter och dricker Cola Zero, glas för glas. Är så gött. Jag känner att jag har lite svårt att skriva för vet inte riktigt vad jag ska fylla ut inlägget med just nu. Men idag vakna jag upp vid halv ett, eller vakna första gången vid åtta imorse. Sprang upp på toa och tog tablett och tömde blåsan, sen la jag mig och sov. Drömde en konstig dröm som jag varken vet in eller ut på, fatta noll. Pappa kom  hem idag också men han väkte mig faktiskt inte. Gött det, han brukar göra det. När han såg att jag var vaken drog han upp persienerna. Han la fram bröd åt mig och jag åt lite, kände mig inte pigg. Vid halv tre körde pappa hem mig för jag ville hem till min bebis, åt lite sen drog jag ut och körde. Var knapp tyst i bilen under en lång stund och det kändes konstigt. Men jag körde runt och sen hämta vi upp brosan och drog hem, när vi kom hem hoppa jag in i duschen en lång stund. Göt skönt jue, sen kom Mia och vi satt och prata om Thailand. längtar som fan, ska bli riktigt gött att få släppa allt för två hela veckor. Det enda jag är orolig för är ju flygresan dit, men det ska nog gå bra så. Dom kommer ju visa film och sånt så :) Det gillar vi. Sen Mia åkte har jag suttit här och bara drivit omkring på internet utan att göra ett piss. Ingen skriver och är social, mycket segt >< Imorgon kanske Kent kommer hit, hoppas faktiskt det. Så man kan få mysa lite^^  Men men, ska väl snart lägga mig tror jag. Har ändå inget för mig så.

Kom och ge mig sällskap under veckan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback