Du tror väl att min ensamhet är värst.

Idag var jag hemma från skolan. Har haft migrän halva dagen inte orkat röra mig.
Men nu har jag piggnat till och har varit ute med Klara, det tyckte hon om.
Nu har Hampus fixat min blogg och gillar´t :D Lite mer jag! :D  Har lite feber och fryser som en tok.
Men ska nog snart ta och lägga mig igen, vila lite mer. Behövs och ska även ta en värktablett till.
Behövs, men imorrn ska jag gå till skolan igen. Ska även till tandläkaren och längtar inte ><'
Vill inte dit, hatar´t. Jag vill typ ha den 23:e och sen 30:e.
Då jag äntligen har saker att göra, juste igår prata vi lite här hemma om Thailand så sa jag till mamma att om vi åker dit så måste vi gå på ngn bar och ta en drink. Det ville hon med :) gött mos på kocki! Mhmmm :D
Jag vill att Emma ska komma hit, inte hört från henne på några dagar nu. Lite jobbigt jue, hon svarar inte när jag messar.
Iofs hon kanske har slut på pengar, men ändå ><
Jaja, nu ska jag gå och ta en tablett till och vänta på att febern ska försvinna.

Puss i ljumsken!



Bild tagen av Jessica Johansson 15:e Juni 2007.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback