Filmer

Nu det senaste har det blivit väldigt mycket filmer. Blir nästan lite rädd själv.
Brukar aldrig se på så mycket film jag har gjort nu :O
När jag var hos Jessica i Fredags kolla vi på
The Mangle - skit kass, vi satt fan och skratta oss egenom hela filmen x)
Eve - den heter inte så, men kommer inte ihåg vad den heter, handlade om två lebb vampyrer. Riktigt bra ^^
Bloody Mary - Riktigt bra :) Egentligen hatar jag skräck filmer då jag hellre väljer komedi. Så man får skratta lite^^
The Aligator - B FILM, haha! Herregud. Skit kass xD
The Perfect man - Urmysig film :)
The world tour of Skåne - Johan Glans är fan äckligt duktig och rolig :D Älskar´t
The Love Guru - riktigt bra film, fick skratta. ^^ Lite överdriven dock men jävligt kul :)

Fick varken ner Hancock eller Mitt livsverk ><
Surt fan, nu håller jag på att ta ner dom + Another Cinderella Story.
Ni får gärna ge mig lite mer film tips, vi se mer filmer^^


Någon som vill göra blogg design till mig?
Vill ha någon som är lite mer jag, har lite önskemål.
Typ som att den ska gå i svart och rosa, det ska vara massa stjärnor och sånt :)
Det älskar jag!
Nu väntar jag på att mamma ska fräsa köttfärsen så jag får göra köttfärs sås.
Var ner och köpta saker förut :) Tog bussen med Klara.
Gick förbi äckelt på buss stationen. ><
Han hade Ludde med sig (Hans hund) han vart ju helt galen för jag hade Klara med mig.
Men Klara var duktig :) Min bebis ^__^
Neej, nu ska jag gå och se hur det går för mamma..


Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback